Friday, December 14, 2012

kami da kawen selama 5 tahun ♥


salam

14.12.12
Alhamdulillah harini genapla lima tahun saya dan hubby beby saya berumah tangga 5tahun.. kali kedua kami sambot anibeseri time saya berpantang..sabo2 ilya...ade lagi 3hari lagi nak abeskan sesi berpantang..
jadik otomatik adiah dari saya utk encik ikhwan ialah si kecil imran...hehehe..jenuh tau mama nak push kluarkan imran..sampai rase give up memula..syukur...5thn kongsi hidup..kami da ade 2 anak..sepasang..syukur lagi.
.Maka yang mana satu di antara nikmat-nikmat Tuhan kamu, yang kamu hendak dustakan

semalam en.ikhwan tanye..da lima tahun kawen ..bape kali ek kita da gadoh?? saya jawab entah laa..saya kan baek..kalu gado mesti baek sendrik.dan tak leh lelame...sebab tau..takde maknenye encik ikhwan nak pujuk jam2 tu jugak..die sure akan biarkan je saya okey sendrik...n da sampai tahun ke5 menjadi isteri..saya pon da faham..tak gune gado poyo2..baek bawak berbincang elok2..lagipon nnt saya tetap akan mencari encik ikhwan jugak..tak sampai 12jam besenye...
bile da kawen..kita kan saling melengkapi..perlu tolak ansur..trima kelebihan dan kekurangan masing2..InsyAllah akan dikurniakan kebahagiaan olehNYA..

emmm..anibeseri time berpantang tak syok laa..tak ley jenjalan...huhuhuuhuhu..kaki ni da gatal2 rase nk jalan2 kluar rumah..siap da pk..mcmmane nak bawak imran nnt...moga imran tak la meragam ye bile kita g jenjalan..nk plan cuti2 mesia pon tak bape nk boley..cuti skola da nak abes..bajet pon kurang..musim hujan pulak tu skang ni..jadi lebey baek la kita window shopping aje..n jalan2 cari makan...huhuhuu..tak sabar jugak nak makan2 best2 sedap2...huaaaaaaa

itu je la crita anibeseri saya tahun ni..takpe celebration nye boley ditangguh..poyo tol kan nak celebrate2 bagai..ala bersama keluarga kecik kami ni..tak salah kan..menghargai pasangan dan keluarga..doa saya moga kami trus bahagia, dipermurahkan rezki,diberi kesihatan yang baek, sentiasa berada dilandasanNYa..
bagi yang membaca entry ni..doakan keluarga kami ye..

ABANG SAYANG
terus bimbing saya menjadi 
isteri solehah,,ibu penyayang,,anak yang taat
terima kaseh untuk cinta kasih sayang 
^^^^^^^^^^^^^^^^


4 comments:

teman ombak