Saturday, January 21, 2012

MaLaM PerTama

video

malam pertama saya bersama en.ikhwan da berlalu lebih kurang 4 tahun 2bulan yg lepas..muahahhaha..harini ialah malam pertama kami di rumah sendri..rumah no.101 sri pelangi...penat nye dr pagi semalam (sbb mase entry ni di type jam da kul 12.04 am)...angkat barang..kemas skit2 barang...alhamdulillah...barang2 besa seperti meja ,katil dll selamat dipindahkan...streamyx jugak berjaya dipindahkan..sbb kontraktor telekom baek ati dtg petang tadi..so sebelah malam...sebab mak mentua n adik ipa dtg dr tengahharinye...jadi malam bagi merehatkan badan..sy amik estro 1st OMBAK RINDU...okey jgn gelak kan ye..ombak baik baru je nak tengok crita yg telah lame org laen tgk..baru ade mase...so memang feeling2 la malam ni...hehehhe...badan penat tp mata masih belum ngantok...

so kesempatan ini..saya nak ucapkan selamat MalaM PertamA buat sahabat baek di utm dulu...ain yang melangsungkan perkahwinan dengan fareez...sorri sesgt ain...ilya tak dapat tgk ain secara langsung kawen...rasenye..ni da masuk kat 5 ,6 kali kan ilya mintak maap...sori ye sayang..harap2 u enjoy the day...especially tonite...auwww malu larrr...

-gamba ini ambil dr fesbuk membe utm-

wokey2 saya nak berjalan secara maya jap sehingga mata ngantuks..nak layan lagu hafiz tu smpai kuar taik telinge..muahahhaha..nunitee

3 comments:

  1. ombak rindu tu besh cheqna layan lagu je..
    citer??ermm better layan novel =)

    ReplyDelete
  2. haah kan..ilya xnanges pn tgk nye..novel lagi membuai perasaan..lagu memang terbaekkk...i heart hafiz herman tino tu...

    ReplyDelete
  3. ilya..aku br bace entry ni ke ape? tq so much! haha

    ReplyDelete

teman ombak