Friday, January 13, 2012

kemas MENGEMAS 3 (lampu hadiah kawen)

salam..
malam ni saya ngan dhini tak ikot en.ikhwan g maen badminton..konon nak mengemas...memang saya mengemas tapi hny 45 minit..pastu rase nk tulis blog.. :)

malam ni..yg saya kemas ialah adiah2 kawen kami 4tahun 1 bulan yg sudah...kan saya penah gtau entry lepas...kalu pinggan mangkuk saya guna yg mak sy bg n bff sy bg je sepnjg sy dok kat umah sewa nih..sebabnye maleh nk susun byk2..jadi kebanyakkan adiah kawen saya yg terdiri daripada pinggan mangkuk cawan gelas..masih elok dalam kotak masing2..itula yg saya susun jap td..

selain pinggan mangkuk ade 2,3 jam dinding yang saya blom gunakan..tp sayang..salah satu drpdnye..jarum saat da tercabot..saya letak bateri pon tak kedengaran bunyi detik..mebi rosak..tp syg nk buang ..sbbkan jam tu gamba ketapi..jadi saya akan letak sebagai wall deco...tu rasenye bff kat utm yg bg..liza..

tp plg syok skali ialah saya jumpa satu lampu yg tak penah saya cuba pasang...cantek..plastik pon baru bukak tadi..cuma sayangnye..mase sy try cucok karen..bulb nye terbakar..sok la g kedai beli bulb..yes da ade satu lampu tido..ni tak hengat sape bg..terima kaseh kawan yg bagi adiah tu ye..saya suke..kalu dr dulu sy da bukak abes2 adiah kawen sy..sudah pasti ni jadi lampu malam pertama saya..huahuahuahua...


k la..nk sambong ngemas baju sy lagi..en.ikhwan asik mengutok saya aje..sebab die kate baju saya byk sgt..tak muat lemari..dah tu nk wat cmne..pompuans memang cmtu kan?? kan???

No comments:

Post a Comment

teman ombak