Sunday, January 29, 2012

esok KeRJa..sy TerharU

salam...
tengah nonton juara lagu..pas melipat kaen..seminggu suda kami anak beranak cuti..cine raye..skola melayu india pon cuti..merayakan sesame...

esok harap2nye hari yg indah utk bekerja..ye la seminggu cuti rase demotivated..walaupon syok je rehat2...tdi sambil lipat ken maen2 meses dengan salah sorg student sy yang berjaya ke sbp..las meses die text kate saya paling sporting dan die akan merindui "kasih sayang" saya...kasih sayang dalam kelas sy membawa maksud homework..homework yg bukan ckit2..tp byk..saya ingatkan anak2 saya tu tak suke..rupenye bile da nk tinggalkan saya..ramai yang akan tringat kasih sayang saya ye..ye kat cni tecer nak bgtau..walaupon kam002 semua tak bace..tecer sgt terharu oke..

doa saya utk anak2 yang melanjutkan tingkatan 4 ke sbp mrsm teknik..belajarlah dengan lebih tekun..suasana belajar yg berbeza dengan rmm pasti dapat mendorong kalian ke arah kecemerlangan..da berjaye jgn lupe tecer okey...

ye walopon esok kerja..dhini yg perlu ke taska tamo masuk tdo lagi nih..haishh boley ke bgn awal esok..saya nak masak bekal nasi lemak...wokehh...selamat bekerja untuk semua esok..moga ceria2 ye ...

No comments:

Post a Comment

teman ombak