Monday, August 16, 2010

tengs en. ikhwan



tadi saya janji ngan en.ikhwan utk tido b4 kul 12..skali ble da berjalan2 jalan di alam maya ni..tak sedar da dekat jam 1 pagi..

saya mula membuka blog saya semula sejak awal ramadhan..setelah ade sorg student saya bace blog saya..maka setelah beberapa bulan tidak dibuka..dicuci sesawang yang ade..saya rase baekla saya tulis2 semula..kerana walaupun saya tulis2 takde org bace..tp saya suke..cara saya mengurangkan stress kot..sbb bile sy tulis blog..saya akan bace cerita byk org..pasti ade ilmu yg saya perolehi disitu..huhuhu..

o0o..saya juga da 2 3 kali tuka background blog ni sejak 2 3 hari lepas..dan tengah hari tadi..en ikhwan komen..bekground sy tak cantek..so mlm ni tdi saya berusaha keras tuka lagi..saya tau walaupon en.ikhwan tak la brape layan membace blog..tetapi kadangkala die membukanye juga..menjadi pembaca senyap ...skang sy tatau la cantek ke tidaknye bekground sy di mata die..

papepon ucapan terima kaseh saya kepada en.ikhwan kerana da belikan router wireless utk rumah kami ni..maka kami ber2 tidak lagi akan berebut mengunakan internet..yela..kami guna streamyx..pastu masing2 malam je freetime nk surfing..maka ble satu je mula la ade yg merajok..bukan saye aje..die juga suke merajok..hehhehe..hanya saya je yang reti pujuk die..

okey la..tu je..saya nk tdo..esok saya suka n berdebar debar..sbb students form 5 da mula nk trial spm..smuga ramadhan membuatkan mereka bersemangat lebih utk berjaya..amennn

2 comments:

  1. saya baca blog cikgu :)
    a'ah, tulis blog ni dapat kurangkan stress.
    saya pun buat macam tu jugak :P

    ReplyDelete

teman ombak