Saturday, March 28, 2009

sAbtu

hari ni sabtu...ttp kene g skool..ade hari profesional...rase maleh sgt sebab ni je hari nk spend ngan encik ikhwan..sbb ptg encik ikhwan da balek sg.petani..now mase entry ni aku post..die pon da selamat tibe kat sg.petani..alhamdullilah...

antara isi hari profesional adalah menangani stress..tp dr.hayati yang bagi ceramah tu cm tak syok aje..tak dapat menarik perhatian aku ..n aku rase stress yang aku alami tak pon dapat di atasi selepas dengar ceramah die...
tahun ni masuk tahun ke2 mengaja da rase bosan...(emm ayat org yang tak bersemangat langsung dalam kerjayanya)..sbb rase byk la keje tertangguh2...stress la ..pastu dengan pembahagian mase seharian yang masih tak berape teratur..ni semua sbb balek skool lewat..ble balek kene la bg perhatian pada izzah..die da hampir seharian kat umak pengasuh...ahh maleh la cte hal keje..penat pk...

izzah dua hari ni da pandai nyembur2..abeh penuh comot air liur kat muka nih...n yang best bulan ni peralihan perangainye tak byk ragam.kurang nangis2..n da bley tdo bwh tanpa berbuai terlebey dulu...comel sgt la perangai nye skang nih..wat aku hepi je ble jage die...n ble abah die a.k.a en ikhwan balek die lak ckp izzah nampak pnjg...memang la kot tambah lagi 5cm dr bulan lepas n berat da jdk 6kg..huhu lenguh dukung nye...n izzah juga da kerap meniarap skang ni..


keletihan



suka men lidah jugak skang nih


awak indahkan hidup mama n abah

td petang 6.30 g jalan jap ngan mak n abah..g cari nursery...li pasu n tanah..nk suh mak tanam serai n pokok limau purut..nk wat tanaman dapur cm mak n mentua aku wat kat umah..sng nk guna tak yah beli..amik je kat dalam pasu depan umah..smoganye..tanaman tu akan hidup la n aku kan menjagenye denagn sebaik mungkin..n ni mungkin da tibe masenye aku mula nk bela orked..munge kegemaran aku, mak, abah, makcik n arwah pakcik serta en.ikhwan...so esok nk usha pokok oked kat pasa ahad kat lembah..harap2 ade yg murah tp cantek..hehehe

skang ni ngah 60 EARTH HOUR...aku sokong tp aku tak tutup lampu pon umah aku nih..kang nyamuk byk..pasang lampu lagikan nyamuk..cian lak pada izzah n aku gak..bahaya nyamuk taman kenas nih..hahahaha..

No comments:

Post a Comment

teman ombak