Wednesday, March 4, 2009

kerisauan ini

balek je dari skola harini...
abah pon ade kat umah kuala nih..
abah datang sebab nk gtau pakcik da tenat di ijn..
aku rase risau sangat..
sejak pkck masuk ijn..dan setelah beberapa kali operation...
aku tak penah menjenguk kan muka di sana..
kekangan masa..tambah2 ikhwan berkusus kat kedah ni...

aku rase rindu nk ckp ngan pakcik..
setiap hari ..keadaan yang di kabarkan oleh makcik...
pakcik tak menunjukkan tanda akan sehat...
n aku juga rindu nk bercakap ngan makcik..
tp ati ni tak kuat untuk mendengar suara mkck yang sering menangis di corong telefon apabila mengkabarkan brita pada abah..

buat makcik,
yaa sentiasa doakan akan kesejahteraan pakcik..
dan yaa juga doa agar makcik trus tabah n sabar menjage pakcik...

dan hari ini..
hari yang penuh debaran..
setiap panggilan telefon di telefon mak atau aku..
akan membuatkan aku fobia utk mengangkatnye..
detik2 yang berlalu..akan trus kulalui dengan doa untuk pkck....

No comments:

Post a Comment

teman ombak