Tuesday, October 16, 2012

saya nonton UNTUK 3 HARI


salam..
eh arini ade 2 entry pulak..ni cerita yang berjaya saya donlod di youtube pagi tadi..mc la katakan..pastu kene berehat atas katil je..jadik godek laptop je..sampai tetido...
aritu mase cte ni kuar..rengek2 la kat en.ikhwan nak g tgk..alasan nye..saya suke afdlin ,vee n shidi..teringat cerita CINTA dulu..tadi cr gak crita cinta..tapi takde...n jawapan en.ikhwan..dr tgk cite yg lemah jiwa ni..baek kita tgk cite perang2..so memang takde maknenye le nak pegi tgk wayang...ekceli memang sejak dhini lahir..jarang2 amat g nonton di cinema...tak apela..

so review dr saya..crita ni slow je perjalanan citenye..flashback..n tak la best sgt..sebab saya ngantok menontonnye..tacing tu mmg ade la..tapi saya tak nanges pon..kak ta..membe skola saya kata mebi akan nanges kalu tgk crita ni..oh tidak rupenye..

::moral of the story ::
jodoh itu ketetapanNya..jangan dipermainkan..sudah tertulis kita dijodohkan dengan siapa..pasti ade hikmahnye

lagi satu..bile bercinta hargainye dengan baek..kalu perlu mempertahankannya..buatla demikian..jika tidak, mungkin cinta itu sia sia aje..


hahahhahha..bile tengok cerita ni sensorang memang terimbaula jugak detik2 bercinta..bernikah..berkahwin...

syukur saya menjadi isterinya
semoga saya menjadi yang terbaek untuk keluarga kami ini

L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

teman ombak