Tuesday, September 18, 2012

sudah siap :D


MASUK MARKAH PEPERIKSAAN TAHUN 2012
PEPERIKSAAN PERCUBAAN SPM

KELASMASUK MARKAHSTATUS MARKAHPAPAR
MARKAH
EDIT
MARKAH
EXPORT
MARKAH
Bil Pel
Bil M
Status
T5 5_SFIZIK
 25
25

Lihat Markah

Edit Markah
T5 5_RJPMATEMATIK [MA]
 18
18

Lihat Markah

Edit Markah
T5 5_PMMATEMATIK [MA]
 16
16

Lihat Markah

Edit Markah

SALAM...see..saya da siap masokkan markah percubaan..hati girang gembira bila da setel kerja..walopon markah bebudak tu tak la meriangkan gembirakan hati cekgu..muahahahha...
utk kelas 5 sains ..ade peningkatan berbanding midterm exam...5rjp ngan 5pm..nan ado...masih di takuk lama walopon jenuh da saya rase saya usahakan...kene lipat ganda kali 8000 agaknye...saya usaha tapi bebudaknye..melayan cinta aje..haishhhh...ni haa gamba bebudak 5pm +5 rjp kene denda dok luar sebab gagal mathss...
okey..pasni nak siapkan soalan akhir tahun tingkatan 4 pulak laa...bile dah dekat nak bersalin ni..kene rancang betol2...nanti karang kalu bersalin tak la menyusahkan org laen dengan kerja2 tertangguh kita...pastu nak tolong siapkan sikit2 persediaan buat jadual guru utk tahun depan..saya kan setiausaha jadual waktu..so akhir thn ni dapat le bercuti dr buat jadual..heheheheh..sukeeee....

k...sebab nak siapkan soalan ..jadi petang ni berhajat la nak beli printer baru bg menggantikan printer mp190 saya yang da nazak..kalu baiki kene rm190..kalu beli baru rm 200++...so beli la baru sebab da hampir 5 thn pakai..rosak pon da 4, 5 kali..harap2nye..beli baru ni..bertahan le utk 5 tahun lagi..amin..hehheheheh

No comments:

Post a Comment

teman ombak