Sunday, September 16, 2012

selamat menjadi tetamuNya,,ABAH dan MAKCIK

salam...
sekarang saya berada diumah mak mentua di sg wangee..tapi adik beradik dan keluarga saya semua di kuala lumpur..saya, en.ikhwan dan dhini je tak g anta abah dan makcik ke kelana jaya utk terbang ke madinah pagi esok...maaf abah..yaa da nak masok  8 bulan ..da tak brape boley lelame dalam kereta..mak pon tak berapa nak bagi yaa ikut anta...ati yaa memang nak sgt berkumpul adik beradik sedara mara kita hanta abah dan makcik...takpe ye..yaa doakan dari sini...

alhamdulillah..rezki yang tak dijangka..abah dan makcik dapat g mekah utk buat haji tahun ni..baru je tau mase dekat2 nak raye aidilfitri haritu...abah pergi dengan makcik sebab abah temankan makcik..perbelanjaan abah ke sana semua di sapot oleh makcik..adik abah ...tu sebab mak saya tak ikot sekali..masih belum cukop simpanannye..insyAllah ade rezki nanti mak pulak pergi...

ni gamba kenangan abah dan makcik pergi umrah tahun lepas..sebab cadangnye nak g haji tapi tak berpeluang..jadi pergi umrah dulu...seronok abah ..dapat jejak kaki ke mekah buat kali ke2...yaa kat sini doakan abah dan makcik dipermudahkan segala urusan semasa menjadi tetamu Allah..moga dapat menjalani ibadah dengan sihat sejahtera..dan dikurniakan keselamatan pergi dan pulang...untuk mak pulak..yang tinggal kat kg ni..semoga mak pon sehat2 hendaknye...yaa pon risau jugak..sebab mungkin dalam mase abah g haji ni..yaa mungkin boley bersalin..jadi harap sgt mak sehat2...ooosayu sgt mase abah g dari rumah simpang tadi...Alhamdulillah..kenkwan abah pon ramai yg dtg pagi tadi iringi perjalanan abah ...

saya mohon kenkawan doakan kesejahteraan abah emak dan makcik saya ye..
semoga mereka sentiasa di dalam LindunganNYa...


No comments:

Post a Comment

teman ombak