Saturday, July 14, 2012

niat nak update tu sentiasa ade

salam...

sabtu pagi di rumah mak mentua..kg.sungai wangi ayer tawar..takde wat pe pon pe pagi hari ni..pas sarapan nasi lemak beli di gerai depan..melepak depan tb dan internet..mandi pon tak lagi..anak n suami je yang da siap mandi..mama nak mandi time nak g kenduri karang la..boley gtu??di rumah mak mentua wat perangai gtu..hehhehehe layan kan aje...

tajuk entry memang tak tipu ye..sebab nye setiap hari saya bukak blog saya...nak update pastu ayat2 nye ntah hilang ke mana..jadi saya blogwalking je la..n memang feberet blogwalking mencari info2 pasal baby..persediaan kelahiran..penyusuan ibu..amalan mase pregnant..ye la kalu di ingat2 kan..mase peknen dhini..rumah saya takde internet..saya hanya guna internet di skolah..mase tu lab komp je ade line pulak tu..sebab guna schoolnet..memang tak terbuka sgt dengan info2 untuk ibu mengandung ni..tapi skang..sume di ujung jari..bile saya rase sakit ke ade alahan ke..trus gogel nape ek jadik cmtu..n dapat la bebyk jawapan...senang kan skang..wifi di merata rata..n antara feberet sgt skang ye la..tgk barang baby yang jual online....huhuhu..kalu segunung duit dalam maybank2u tu mau habes kikis kot..nasebtakde ...hahahah..tp kalu mase time gaji masok mula la menggatal je tgn ode2 online...hehehe

o ye..buat pengetahuan semua..sekarang saya di minggu ke 22 membawa seorang perwira..insyAllah..Alhamdulillah saya sehat..lalu makan..cume bile makan byk sengkak la perot..kalu di tgk secara fizikal dan sekali imbas..perot saya tak bape nk nampak..kalu bukak baju baru nampak besa..hahaha sexy n sensored  pulak la...alahan muntah memang takde..yg ade alahan gatal2 di kaki dari buku lali ke lutut..terokk gle tau...saya kan bukanlah penyabar ..jadik garok2 je kejenye..abeh berparut parut...ni pas ilang alahan ni memang kene beli vit.e oil rasenye..malu la kaki tak shantek..walopon i tak pakai skirt paras lutut..heheheheheh...

n Alhamdulilah jugak rezki mengandung ni ade aje..Allah Maha Penyayang lagi Pengasih..aturannye tak dapat kita jangka kan..jadi saya bersyukur :D...moga saya dipermudahkan dalam urusan mengandung,bersalin dan membesarkan cahaya mata cinta kasih saya dengan en.ikhwan...okeh nak cuci2 mata jalan2 di alam maya...rasenye saya da nak mula buat persediaan menyambut kedatangan orang baru dalam keluarga kami..



No comments:

Post a Comment

teman ombak