Sunday, April 15, 2012

rombongan mereka

salam...

kalu dengar perkataan ROMBONGAN cm syiok je kan..
g jenjalan..makan kenduri ke..cuci2 mata ke...
tapi rombongan yang saya nak cte ni bukan nye rombongan cik kiah cmtu..
rombongan tuan2 PPD ke sekolah kami..isnin 16hb april..
memula gempak je kate 20-30 org nak dtg..
skali jumaat tu PPD inform ke opis yg nak dtg 11 org..
la nape ramei jugak..tu mau plg siket 10 kete dtg kan..
jadik nye memang bz la cekgu2 skolah kami..
apdet pelbagai file..ramai yang kene alahan ...
nak muntah bile tengok file..
hahahhahahah...

saya pon tak terkecuali..
weken sy amat sibok menanda buku latihan anak2 didik...
berpino pino mata dibuatnye..
file apdet yang mampu..hari jumaat da anta ke bilik gerakan da...
jadi selain tanda buku saya cari2la bahan bantu mengajar utk esok..
ye la..saya memang patot risau sesangat..
sebab esok waktu saya penuh..
6 periods bersamaan 4 kelas...
mane2 waktu je saya berpeluang untuk di terjah mereka...

jadi ape2 pon..
saya redha..walaupon kita akan rase janggal bile cara pengajaran kita diperhatikan..dicerap..tp tu semua da tugas utama saya..
maka..ngajar la seperti biasa..jgn gagap2 sudah..
malu la i kalu cmtu..hehehhe...

untuk tuan2 PPD, para pemantau...
SELAMAT DATANG KE RMM :)


The mediocre teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The great teacher inspires.

2 comments:

  1. Replies
    1. : D..bukan org istimewa arini..saya tak kene observe di kelas pon...esok mau dok dlm meeting baek2 dengar hasil pemantauan..hehheh

      Delete

teman ombak