Friday, November 11, 2011

layan kpop??



salam 111111...

kpop?? tak layan pon..tp pelik sungguh sebab disekolah hampir semua girls meminati kpop + korean drama ....mereka kata lelaki2 nye encem bangattt...ehh itu ayat utk mamat indon...kalu korea, encem tatau la saya nak sebut ape..

cam bese..bile cuti sekolah je..tggl lagi seminggu je pon nak sekolahnye..en.ikhwan akan g belajar..so mama n dhini akan dok umah opah mok kat simpang...bagi mengisi mase lapang saya..saya mintak copy cerita korea dr students sy kt skolah..wohooo...boley??derang punye la xcited bile tecer pon minat korea skali...hahhaha

bukan nye ape..mase zaman belajar dulu, saya pon layan korea nih, winter sonata, autumn in my heart, fullhouse...da kawen2 ni rase kalu tgk cte korea..lame bebeno nak abeskannye..so malam ni..sebab saya tak ikut en.ikhwan g maen badminton..sebab esok ade match jadi ikut esok je la..saya nak mula melayan crita korea yg saya sedut dr students td...tajuk nye..macam kat gamba atas tu..dalam byk2 saya sedut..derang ckp cite u r beautiful ni plg best...

dhini pon da tido..so mama bukak panggung wayang la dalam bilek..hehehhe ..utk mimi, juhaida, razlyn n aina..KAMSAHAMNIDA ;D

No comments:

Post a Comment

teman ombak