Wednesday, November 2, 2011

hampir ke penghujungnya

salam...

di sekolah tadi,saya berjaya siapkan menanda kertas maths kelas 4mpv..bertangguh seminggu...pastu saya siapkan kad ladap..semalam..setel da hal pibg..register pon da setel..cuma tunggu hari nak tutop aje...memang da dekat nak penghujung tahun da..skolah tinggal dalam 2 minggu saje..cekgu2 da mula planning utk tahun depan..kelas mane nak di ajar..jawatan ape nak mintak...borang2 kerja saya da hantar pada pak aji feberet saya...hehheehe guru penolong kanan yg da nk pencen bulan 3 tahun depan..moga2 jawatan2 tahun depan tak la menyesakkan dada sgt hendaknye...

untuk students form3 memang da celum celam datang skolah..da abes exam..tp utk yg form5..ni la pecutan terakhir nye...ni la mase nak cedok dalam2 tips2 utk jawap soalan...esok dan selasa minggu depan je tinggal waktu fizik sy utk 5 bestari..risau memang risau..tp rase nak muntah da ngadap kertas2 percubaan negeri2..harap2 usaha saya dan anak2 5bestari mendapat keberkatan daripadaNya...moga mudah urusan sewaktu mereka menjawap paper fizik nnt..

utk kelas maths saya 5c..kelas yg saya suka laser melaser,jerit menjerit...walaupon ade sebilangannye cekgu geram..cekgu tetap doakan semua nye lulus dalam paper maths...kelas ni sedikit besar cabaran nye..5c semua pelajar nye lelaki..terdiri drpd pelajar yg asas matematik sgt2 lemah..dengan kes disiplinnye lagi..tp masih ade students yg dapat menyejukkan ati saya bile masuk mengaja ke kelas itu...biasanye yg nakal ni lah ..bile da kluar skolah akan rajen menegur kita walao dimana kita berjumpa... :D

utk sepanjang tahun ni,,perjalanan mengajar saya baek2 aje..masih byk yg perlu dipelajari dan diperbaiki...semalam 1 nov 2011,,masuk tahun ke 4 saya mengajar di rmm...huhehuhe..4thn lagi boley masok dg 44..hahhhahhah...lambat lagi tu...yg pasti saya mengharapkan tahun depan saya lebih bersemangat lagi..lebih sistematik lagi...go go teacher ilya!!!!

No comments:

Post a Comment

teman ombak