Thursday, October 20, 2011

semburan pagi khamis

Salam...
Minggu peperiksaan di sekolah mulai hari isnin sampai lagi ke minggu hadapan..tugas saya disekolah..setiap pagi buat relief iaitu jadual ganti bagi cekgu2 yg tak datang sekolah...saya n 3 org lagi kawan akan buat secara bergilir..minggu periksa ni kami buat je sesame ...tugasan yg nampak cm senang tapi memang selalu menyakitkan ati dan perasaan..

Selepas aje siap relif..berkejar kejar saya ke lab fizik..bukannye ape...class mula jam 7.30 tp lambat hal relif tadi..masok2 lab..tak buat eksperimen pon..sebab ni adelah mase students f5 ulangkaji..janjinye nak bincang paper trial mara... TAPI..................................

Saya trima panggilan dr sorg rakan diskolah ni..yang sembur saya dengan perkataan2 yg buatkan hati saya trase la sgt amat... saya memang taktau kenapa ..sgt la EMOSI nye..nak period??tak pon..team relif sy yg laen pon disembur jugak rupenye...
Disini satu saje persoalan saya...org selalu kate..org muda HORMATILAH org yang lebih tua...untuk org yg lebih tua pula..TAK PERLU KE nak HORMATI org yang lebih muda????

*kalau pagi2 khamis dapat semburan/minyak wangee baru mesti best kan...

4 comments:

  1. mslh fmly kot.pastu sembur dkt org lain..mana taukan..huhu..sabo jela..isk2

    ReplyDelete
  2. iye kottt..badan berangin..hehhehehhehe..tenkiu sis

    ReplyDelete
  3. semburan kemaafan di hari jumaat pula..hehe

    ReplyDelete
  4. hehhehe..kita baek punye org..mane suke gado gado..bukan naek gaji pon kalu gado n menang..hahhaha ke ctu pulak ^_^

    ReplyDelete

teman ombak