Monday, May 16, 2011

terima kaseh cekgu ; )


(gambar yg di tagged oleh nuren kepada cekgu maths nye di fb..tq dear)


hari guru 16 mei..tahun ke4 saya menyambut sebagai cekgu..terima kaseh pada rakan2, anak2 didik dan semua yg mengucapkan dan mendoakan untuk saya...tak lupe juga terima kaseh utk hadiah, bunga dan chocolate delivery yang anak2 didik saya berikan pagi tadi..

untuk cekgu2 yang mengajar saya serta kawan2 guru yang byk membantu dalam bidang perguruan ini,saya ucapkan terima kaseh cekgu2..moga ilmu cekgu2 diberkati olehNya..

hari ni rmm menyambutnye seharian tanpa perlu ke kelas semula utk belajar..dihidangkan dengan pelbagai persembahan dan disuruh bermain dengan pelbagai sukaneka..sgt menyeronokan ..biar pon panas tp ianya suatu yang manis utk dikenang :D..

mungkin tidak sempat utk saya uplodkan gamba2 di fb kerana petang ni saya perlu pulang ke sg, wangi sitiawan utk menghantar barang2 mak mentua berpindah...
dan di fikiran saya kala ini..masih cube mengingati dimana kah tercicirnye atau sudah hilangkah cincin perkahwinan saya yg tidak berada dijari sejak saya sedari sebelum bermain di padang tadi..doakan saya ketemu semula dengan nye ye..cicncin itu byk maknanya utk saya..

5 comments:

  1. Alhamdulillah..cincin kawen sy telah dijumpai...
    balek je en.ikhwan dr kerjenye..blom sempat pon masuk ke rumah saya sudah mengadu hal tersebut kepadanye..sebaik je die membuka kasutnye die pon ternampak la cincin sy di tempat parking kete rumah kami..huhu maybe tercicir mase uruskan rumah pepagi hari tadi..alhamdulillah syukur pada Allah. :}

    ReplyDelete
  2. huhh..ilang cincin uw nanges oooo

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...da jmpe cincin...

    ReplyDelete
  4. kak ilya...i amek u punye petikan sket...
    izinkn ye...terime kasih

    ReplyDelete

teman ombak