Tuesday, May 24, 2011

muahmuah sayangsss


dari malam kelmarin saya tak bape nak sehat..pagi tadi n ke petang hari saya muntah2...ingat kan kot kot ade berita baek penambahan ahli keluarga..rupe2 nye terkene keracunan makanan...mebi bihun sup yg saya makan di kedai smlam..sbbnye itu sahaja yg tak dimakan oleh en.ikhwan..yg laen sume makanan kami sebat sesame..pagi utk breakfast saya bekalkan en.ikhwan n sy nasi putih sambal tumis sotong...dinner kami makan murtabak pak mat...cume sy makan bihun sup itu semasa menunggu bahan fotostat setel...

kat sekolah pg tadi..memang lembik semacam je...tak lalu makan..sy g jugak sekolah sbb sy ade 2 kelas je arini..jam 12 mintak izin penolong kanan utk tido...balek je en.ikhwan trus g kelinik...dr.g wanitha kata saya keracunan makanan..mane nk peknen nye..sy kan didatangi sahabat baek...

malam, ke2 2 kesayangan saya sgt la baek hati...en.ikhwan jemor baju, mandikan dhini,basuh pinggan, kemas rumah..n dhini pulak pandai maen dengan tidak byk ragamnye..selalunye dhini sgt amat perlu perhatian saya time die maen..nak kita join sekali..jam 9lebey dhini da ajak tdo..penat bermaen sorg2..skang da lena sgt...

sy pulak pas makan ubat da kurang rase meloya memulas dan segala yg nak terarah ke muntah...pas baya bill kat maybank2u ni terus melalut maen tenet...papepon..utk kesayangansss saya..mama loves both of u a lot..macam mama selalu ckp kat dhini..sebanyak laut :D

3 comments:

  1. Cepat sembuh..biar dhini ad teman bermaen semule..hehehe

    ReplyDelete
  2. info tentang keracunan makanan di SIHAT SELALU - Keracunan Makanan

    ReplyDelete

teman ombak