Monday, September 27, 2010

pecutan terakhir

salam..
seronoknye cuti raye 2 minggu aritu..walaopon pnat berjalan2..tp kapla tak pk hal kerja..n skang rase sedikit tidak terurus mase dan tenaga..kerana ni la time pecutan terakhir kat skolah sblom cuti pada 20 november dan spm pada 23 november..bg cekgu2 tingkatan 3 mase raye mesti da pnat da uruskan form 3..tp bagi saya yg ajar form5 termasuk form2 n form4..skarang baru trase berat nye tugas di saat2 akhir ini..saya tau saya tak boleh mengalah..kene kuat semangat nye...tp pada pandangan saya, pengurusan disekolah perlu diteliti utk penambahbaikan..sbb nye..minggu ni je buat saya rase malas sungguh nk ke sekolah..kerana urusan hari kokurikulum yang saya agak sedikit terlewat..mungkin sebaiknye sekolah perlu buat sebelum bulan pose dahulu..skarang saya rase semuanye terkejar kejar..tp yelah..sape la nk dengar rintihan saya ni..yg pasti ape yang saya perlu buat..saya buat ikut kemampuan saya..

buat anak2 didik yang saya kerahkan membuat pelbagai jenis latihan..jgn bersungut ..ni usaha kita bersama utk cemerlang dalam pelajaran..biar bersusah dulu nanti bersenang kemudiaan..

No comments:

Post a Comment

teman ombak