Tuesday, June 30, 2009

nota cinta



rase da lame sgt tak bg encik ikhwan note2 kecik cm kat atas nih..note tulis kat laptop die pon lame da tak update...kalu nk kate lame tak ungkapkan kate2 sayang tu tak btol la..setiap hari tak penah lupenye..cuma agak lame tak buat note kata2 cm kat atas..besenye time nk bagi selitkan kat tempat2 yang die tetibe akan nampak..cth wallet..tp note kat atas selit dalam komik yang encik ikhwan ngah layan..bertajuk "pahlawan naga kembar"..hahahahah ntah ape punye komik la..aku sket pon tak minat..walaupon nk selak..bia la die suke..asalkan die hepi...

ayat note tu aku dapat dari lagu mase crita la dolce amira tadi nyanyi..sedap je aku rase budak laki tu nyanyi smbil petik gitar...cr kat tenet..rupenye..lagu ajai ngan krisdayanti...tp aku rase yang unplugged lagi cdap la..tajuknye perlu kamu..feeling je..hahahaha

dulu kalu mase bercinta tak kawen..setiap kali balek dr johor mesti aku da sedia da note atau kad nk bg kat en.ikhwan..n die mesti ready ngan coklat utk aku..tp ble da kawen dan masih lagi bercinta ni..sebab hari2 jumpa..so perkara2 seperti itu sudah jarang dilakukan...dengan kesibokan kerja masing2..emm patot kah??

walau ape pon..yang aku tau..kami sgt menyayangi dan sgt memerlukan antara satu sama laen....tak kira la ade nota cinta ke tidak :D
semoga Allah merahmati kehidupan keluarga kami ini..ameen

2 comments:

teman ombak