Sunday, May 3, 2009

may ini

mase hari kamis 29hb april..rase syok sesangat sbb nk cuti 3 hari...ble sebot cuti je mesti sume org gembira nye..tp malam ni da mula rase tertekan sbb sok da kn menjejak kaki ke skolah..ishish tak bek tertekan kan..tp ada 2 3 tugasan yang perlu diselesaikan masih tertanggoh lagi..hohoho bila nak abes daa...tu pasal tertekan...

mei bulan indah dalam sepnjg tahun...bagi aku la..sbb byk sgt hari bes..walaupon kekadang ble sampai hari2 yang aku anggap bes tu tak la se best mane pon.

memula 1 may..
every yer cuti..hepi.lalalallallala.tahun ni hepi sbb dapat jumpa huda dan keluarganye..huda ni rumet aku mase kat u dari tahun 3 sampai la kluar utm.ngan die memacam crita..kitorang kawen beza seminggu n dapat anak beza 3 hari.n yang tak disangke.kami memilih name anak hampir sama iaitu anak lelaki die izzul firdaus..n aku izzah nur dhini..serupa ke?? i z z je yang serupa hehe.gambanye nnt la aku upload sbb pendrive sony e aku ade kat en.ikhwan...emm sembang jap je rase ngan huda....

pastu nnt 13 may..
beshday en. ikhwan...hem aku tumpang hepi skali sbb time tu die mesti bawak belanja makan n dismaping itu aku pon dapat la makan kek sedap buatan mak mentua aku..atau kek secret recipe..atau pon kek kat the gate cafe :D
"abang..sayang tatau la nk bagi adiah ape..kerana maksud laennye..bajet adiah untuk abg da lari ke tempat bayaran saman " huhuhuh sedey rase..

then nnt 16 mei pulak....
teacher's day...kat rmm tak la syok sgt sambutan nye..tp aku tetap akan hepi sbb aritu akan dapat ucapan...adiah tak payah harap la.sbb bebudak besa dah tak pandai bagi adiah..diorg bg meses je..lgpon aku ajar derang ngan ikhlas..derang takperlu bg adiah untuk membayar ilmu yang aku bg kat derang...

pastu 26 mei...
ni tarikh mak lahirkan aku..atas nama laen beshday aku pulak...aku mmg poyo mase hari jadi aku..dari aku kecik lagi..hahahahahha..aku sgt menghargai tarikh ini..tak kira la org sambut tak utk aku..tp aku akan hepi la pada hari ini.."abang, mase beshday sayang ade adiah tak??" alamak tak malu mintak adiah kan...

o lupe..stat dr 14 mei nnt bebudak skolah exam..so kurang la penat ngaja..jage pekse...tp ye ke..nagn boss aku yang nih..kekadang impian berelax relax ni jarang menjadi kenyataan.hemmmmmm

n las mase statnye cuti skola..slalu tahun2 sebelom nih..cuti skolah mula awal..tp tahun ni end of may baru nk stat..lagi la hepi kan..berehat 2 minggu walaupon sbenanye boss da gtau kene anta markah pekse mase minggu ke2..aku peduli ape..aku nk cuti jugak..harap2 en. ikhwan bawa kami be2 iaitu mama n izzah g jenjalan makan angin..kalu tak g jenjalan pon tak pela..mama tau bajet kita sentiasa lari sekarang nih kan...emm kita g org kawen je la...mesti byk jemputan time tuh...

itu la may bg aku...moga2 sepanjang mei ini..hari2 yang dilaui..pnuh dengan keindahan dan kegembiraan...ameen..........

3 comments:

  1. actually u suke cuti tahun ni sbb sempat org nk sambot beday u kan?hehehe before2 ni kan bile beday u mesti cuti sem...now ramai yg bleh celebrate ur beday...hehehehe

    ReplyDelete
  2. mei yg indah... betoi tu... hepi besday utk mummy n daddy izzah...

    ReplyDelete
  3. pari pari : ala dear u jauh cmne nk celebrate beshday i..pos kan kek kukus cekgumaznah k:D

    ami: thanks kak maa...

    ReplyDelete

teman ombak