Friday, November 8, 2013

jam mohon munculkan diri

assalamualaikum
unik sangat kan jam dinding ni..saya rase sangat sesuai untuk saya sebagai seorang cikgu math ni...hehhehe ade hati nak jam camni...jam ni djual kat indon..sbb bile google je mesti kene beli di toko..

yang saya nak cerita bukanlah jam dinding tapi jam tangan saya..entah kemana jatuh atau tercampaknye..misplaced gamaknye..jenuh cari tak jumpa..yela anak ngah nak melasak..pantang jumpa barang pas rase isap2 g campak..kalu imran boleh ckp mau die kate..mama tu nak salahkan im la tu..

saya jenis org yang mesti kene pakai jam tangan..jam tangan yang hilang ni hasil pemilihan saya dan dibaya oleh en.ikhwan sempena jamtangan yang lame rosak..pembeliaan berlaku hampir 4thn lepas..uhukkk..sedih ni..jam tangan lame bukan rosak enjin tetapi gelangnye..jam swatch jenis gelang hasil titik peluh menjadi seorang guru ganti atau disebut ustazah oleh murid2 sk batu hampar beruas..hahahah dapat ganti ustazah bersalin..jadik la ustazah 2 bulan..mase cuti 1st year kat utm..pakai 4 tahun gelangnye ilang penyambung..
sayangggggg sgt jam tu..tinggi nilai sentimental nye..

ye saya adalah pengguna jam yang setia pada satu sehinggalah perlu diganti..tak suke ade 2, 3..jam..jam yang tak muncul2 ni adelah dari cap guess..pon saya sayang sangat..sebab org yang bayarkan adalah kesayangan saya..kebetulan kawan baek saya di rmm pon da terpilih jam yang sama fesyen nye selepas 2thn saya menggunakan jam tersebut sebagai hadiah hantarannye..jadi nilai sentimental jam itu juga tinggi..sahabat baek memakai jam yang sama hadiah daripada suami masing masing..hahahha kebetulan

cakap pasal kebetulan..pernah tak dengar..kalu kita cakap nak beli baru pada barang yang elok..nanti barang tu mula la meragam..macam saya ni..mmg ade la offer dari kesayangan saya tu untuk hadiah anibeseri 6thn  bulan 12 ni..nak jam ke nak kasut..saya jawab nak jam..sebab jeles en.ikhwan ni pakai jam baru yang saya bagi..saya pon nak la yang baru..mebi sebab tu la jam guess saya tu nyorok..jenuh da cari tau..

kan bes kalu jam saya tu boleh di miskol..uhukuhuk..

No comments:

Post a Comment

teman ombak