Thursday, May 16, 2013

sayang ketat ketat,CIKGU

SALAM

SELAMAT HARI GURU

dikala anak-anak form 4 form 5 sebok nak menjawap exam pertengahan tahun..kami disuruh menyambut hari guru..tahun ni saya adalah antara ajk KGKT yang baru..jadi kamilah organizer sambutan..ooo.saya tau presiden saya sdikit keciwaa. apabila plannye ditolak oleh pihak pengurusan..namun gigihnye die..hari guru hari ini berjalan lancar dan saya rase walopon simple..kami enjoyed..syukur

tiada telematch..tiada gelak tawa sorak di padang..hanya berkumpul di dewan yg serba sederhana utk menyambut hari guru..tak ape..cikgu tak mintak pape pon..cukup denga ucapan selamat hari guru dan  terima kasih cikgu dah buat hati cikgu riang gumbira berbunga bunga..biar cikgu tahu..anak2 murid cikgu menghargai kami warga guru ini...kan kan cikgu cikgu semua :)

so meh layan sket2 gambar sambutan di sekolah saya..ade juga kelas yang membuat jamuan..








tak banyak gambar yang saya ambik..sebab awal2 paginye saya da penat terkejar kejar menguruskan bunga2 utk diberi pada cikgu-cikgu..berpeluh di awal2 pagi..hehehe..pas rehat kami ade persembahan di dewan..ade beberapa persembahan lagi saya tak ambil sebab saya dok belakang skali dalam dewan..boley la tahan seronoknye dengar bebudak wat persembahan..cikgu2 pon ade..hihihi SAYANG KETAT KETAT tu adelah salah satu tajuk persembahan guru muda= cekgu praktikal+cekgu intrim......comel kan tajuknye..persembahannnye juga superb...

dan persembahan last sekali adelah presiden kgkt saya yang ngah maen gitar n menyanyi tu..sedap lagu die bawak ..tajuk berita kepada kawan..dengarla...lirik yang penuh makna..

ape ape pon..saya bangga dapat menjadi seorang CIKGU..moga saya terus rajin dan dedikasi mengajar anak-anak didik saya untuk mencapai impian mereka..kejayaan mereka antara kepuasan kami para cikgu mengajar..moga Allah merahmati cikgu-cikgu saya..

TERIMA KASIH CIKGU


p/s: dapatla saya update blog bile imran tdo seawal jam 8..heheee

1 comment:

teman ombak