Wednesday, December 28, 2011

result pmr + jadual guru + mesyuarat RMM

salam

saya baru je balek dr skolah..setel suda jadual guru 2012..harap2 nnt tade la yg mengamuk dengan jadual yang saya tolong susun tu..nak ngamuk sile ngamuk ke pak aji penolong kanan yg akan bersambung kerja hingga ke 60 tahun ye..hehehe3..semoga semua cekgu cekgi dapat menerima dengan positif ye..kalu ade yg tak puas ati bawak berbincang..jgn marah marah..(pesanan macam le ade cekgu rmm yg bce blog nih)..

disebabkan mase result pmr sy g jenjalan bersama keluarga mentua,,semalam mase mengemas kini jadual saya g cek ke pejabat...sekolah saya hanya 7 org je yg dapat 8a ..menurun drpd tahun lepas 13 org...dr kelas sy je 5 org..tahniah buat amin, liyana, ruzaini, azira dan fitrah..tu memang dalam senarai target bebudak tu..tp ape yg plg menyeronokkan sy walaupon peratus lulus math sekolah menurun ..saya tetap suke sebab pelajar kelas saya 3 rk yg 20 org tu..19 drpdnye mendapat AAA maths...hepii..sorg tu dapat B..tu pon die meningkat,,mase trial dapat D..alhamdulillah syukur...rase lelah sakit ati geram 3 tahun mengajar mereka lenyap..ye la bebudak..walopon 20 org memcam perangai nye...

esok mesyuarat memberitahu tugasan tahun 2012..saya da tau da sket2 tugas sy..ye la berulang alik ke sekolah dalam cuti ni..sebok2 la tgk pe jawatan saya..setakat ni saya puas ati je..ape yg sy mohon di ambil kira..terima kaseh boss....

wokeh wokeh nak masak ayam taucu utk lunch arini..td balek skola baru kuarkan ayam..masih keras lagi tu rasenye..takpe siap2 bahan nye dulu..tata ^0^

No comments:

Post a Comment

teman ombak