Thursday, September 29, 2011

esok BIRTHDAY die dan hari perNIKAHannya

tu gamba kenangan mase malam pernikahan saya .. hampir 4tahun berlalu...cik adik manis disebelah ialah sepupu rapat kesayangan saya yang sentiasa ade bersama saya dihari kawen saya...name die hanis... umonye beza setahun je ngan saya.. esok 30 09 2011..tarikh istimewa utk hanis...die sambut beshdaynye dan akan bernikah pada sebelah pagi..trus bergelar istri kepada encik buah hati pengarang jantung nye...so saya seawal pagi esok akan bertolak lah dari rumah mak simpang tiga ke ampang...semoga perjalanan kami selamat tiba utk memeriahkan majlis akad mereka.. utk hanis,,selamat pengantin baru dear..i tahu ni la saat2 yg sgt ditunggu tunggu oleh u..selamat menyandang gelaran istri terchenta..selamat hidup berumah tangga..dengan suami dan anak2 yang bakal dilahirkan...moga kehidupan yang baru mula dibina ini dirahmati dan dilindungi oleh Nya..i'm very happy for u...
tak sabar nak tunggu majlis u dear,,sure lagi gojes dari mase bertunang ni :D

No comments:

Post a Comment

teman ombak