Monday, August 10, 2009

meragam



printer aku yang berusia hampir 2tahun hidop bersama aku ni meragam plak akhir2 ni..
mulanya dengan penutup scanner yang tercabut minggu lepas...tu kata en. ikhwan..tp aku baru pasan semalam..mase isi ink cucok..pas isi ink meragam tak bley print..godek2 akhirnya ok tp kale tak memuaskan...malam ni aku ngah bz nk print minit pibg utk meting sok..die meragam lagi...paper jammed je..pastu print senget..da btol pelbagai cara ..masih sama..rase nk hempas je...hohohohohohohoh

em tu la..dulu menjadi kesayangan aku..mudah nk print ..nk potostat..nk scan soklan..la ni ble asik meragam je..rase nk humban depan paga umah..agaknye sbb aku usung kesana kemari kot die meragam..ye la kekdang ke sekolah..sbb rete sekolah slalu tak bley digunakan..baik bwk rete sendiri...

printer moga kau sehat selepas ini...

No comments:

Post a Comment

teman ombak